B/w uyarlamaya kadar detaya girmeniz takdire sayan. Sonraki filmi ben de sevmemistim, aksine 1984 deyince aklima direkt Brazil gelir. Elinize saglik.
Selam arkadaşlar. Önümüzdeki haftalarda Malazan etkinliği yapsak katılır mısınız? Anketi aşağıya bırakıyorum
Şu an sadece @SJack ile ben varız katılacak. Ama ne kadar çok kişi olursak o kadar iyi ![]()
- Tabii ki katılırım
- Katılırım
- Katılmam( Bu Seçenek Önerilmez)
Çok teşekkür ederim.
Aynı fikri paylaştığımıza sevindim.
Malazanı son kitabın baskısına kadar erteledim kardeşim. Unutup tekrar okuma tehlikesini göze alamam malesef
Kaldı ki o zaman bile ilk kitabı tekrar okumam lazım gerekecek ![]()
Sıkıntı değil kardeşim ama katılsan sevinirdim, neyse sağlık olsun ![]()
5 kişi olduk. @nefarrias_bredd hocam da katılıyor bu güzel oldu. Geriye gün ayarlayıp konuyu açmak kaldı @SJack
İsmet tam zamanlı katılırsa, uyar, yoksa katılmam
çok zor bir iş. İlk iki kitapta çok büyük iş yapmış.
Bizim etkinlik çok detaylı olmaz gibi İsmet Hoca olmazsa. Ama işte sorulacak sorular vs çıkar illa ki o zaman sizlerin yardımını alacağız elbette. Kaçışınız yok ![]()
Bir turlu malazan baslangici yapamadim. Ama baskalari ile okuma genelde bana uymayan bir durum. Ayrica seri halen tam degil bence ikinizde Jack ile bekleyin ama yinede siz bilirsiniz.
Hep bundan şüphelendim ben de. Sunucunun fişini çekerlerse, disk yedeklenmiyor ve sunucu disk arızası verirse, ya elektrikler kesilir ve yedek güç yeterli gelmezse…
Yıllar boyunca bunun için kaygılandım ve görülen o ki sunucu sahibi daha fazla bu sunucuyu açık tutmayacak. ![]()
2030 olunca başka bir bahane bulup bir 10 sene daha uzatır. ![]()
Bi’ fişi çıkar tak yaparız düzelir yav. South Park’ta Dünya’nın interneti gidiyodu, öyle yapıyorlardı çözüm olarak. ![]()
2012’deki kıyamete ne oldu ![]()
Valla o günden de umutluyduk da fıs çıktı ya. 9.sınıftım o sıralar tüm okulda geyiği dönüyordu. Mayalılar mıydı neydi kandırmışlar bizi. Yusuf agabeye güveniyorum kendisi ermiş bir insan bence. O diyorsa doğrudur.
Tabii yahu, Andromedalı sevgili yapmış adam.
Hadi inşallah
yirmikarakter
Flaman harita üstadı, Mercator’un yapmış olduğu Atlas 12.000 Dolar’a satılıyor. Neden 12.000 Dolar? Çünkü Atlas terimini bulduktan sonra yapılan ilk çalışma. Keşke alabilsem ![]()
Homepage | Firsts: London’s Rare Book Fair (firstslondon.com)
Her yıl bu siteyi ziyaret ederim, adamlarda ne kitaplar ne baskılar var, ve bunları çok da güzel muhafaza etmişler. Türkiye’de ise, sahafların %95’inin dükkanı toz pislik içinde, yerlerde dergiler kitaplar karman çorman… Çoğu emekli, Nazım Hikmet, Hasan İzzettin Dinamo okumuşlar maksimum. Kitaplar ve fuarlar hakkında hiçbir bilgileri dahi yok. Bir tane site bellemişler Nadir, orada ne satılıyorsa en pahalı kim koymuşsa onun %10 azını söylüyor
Neyse sinirlenip üzülmeyeceğim, bu siteye her yıl Mayıs ayında bakın arkadaşlar, gönlünüz şenlensin derim.
Hakikaten müthiş bir şey. Yalnız Türkiye’de velev ki birisi bu olayı hayata geçirdi, niş sahaf diye elindeki kitapları bir anlatır, değerli değersiz bütün kitaplar ambalajla 5000₺ den başlar.
Türkiye’de bu hayata geçirilemez. Çünkü, her eski objenin, kitabın çok özel olduğunu sanan bir sahaf yapısı var. Yurt dışındaki işlevselliği can hıraş savunanlardan değilim ancak, bu insanlar araştıran, ve bu konuda epey bilgi sahibi olan insanlar. Dükkanı pislik içinde olan insanların kendisine ve yaptığı işe saygısı olmadığından, bu insanlar ile bir ortak akıl üretmek imkansız.
Ayrıca, bir kitabı ele alalım. Bu kitabın ne kadar değerli olduğunu belirleyen/belirleyebilecek olan bir insan grubu/topluluk yok. Aile dostumuzda, 1575 baskısı Latince - Osmanlıca sözlük var. Dünyada sadece 6 nüshası bulunuyor. Adam bayağı uğraştı Türkiye’de uzman bulamadı. Sonra Sotheby’s Amerika daki yetkililere ulaştı. Uzman kişileri buldu. Kitabı incelediler, 2 ay ve 120 bin dolar değer biçtiler. ![]()

