İlk kez İstanbulluları kıskandım
EDU mail cömertliği bu ara hiç bir şeyde yok. Google, Github, Adobe, Canva vs vs bir çok yerde avantaj sağlıyor öğrencilere.
@Erdo vrak uzantılı mail sahibi olmayanları köye almayalım diyordu geçenlerde. ![]()
ona özel kampanya yok, olsa olurdu
kitap yanında bir kurbağa anahtarlık falan fena olmazdı ![]()
Kurbağa değil, artık arkadaşa karabatak diyorum. ![]()
Benim Rom Puanım bayağı birikmiş de acaba puanları kitaba çevirebiliyor muyuz diye soracaktım
Çeviremiyorsak eğer yakın zaman içinde çevirebilme özelliği gelse güzel olur ![]()
Bu kadar rom puanı ile bir hayır yapayım bir iftar yemeği vs düzenliyeyim demiyorda hala kitap istiyor töbe töbeee ![]()
Bu rom puanlar içkiye çevriliyor @Estranged resimde göstermiş. Hatta puanlar 1 milyon rom olursa Küba tatili hediye diye yazılmayan bir kampanya var ![]()
Bana Kitap ya da Kitaplığa çevrilmesi lazım ![]()
Tayfa dediğin bir şekilde yolunu bulur. Alirsin rom unu gider tekel bayii ne satarsın gelen para ile kitap yada kitaplık alırsın.
Hey Allahim kimleri kimleri tayfa yapıyorlar ![]()
![]()
![]()
Türkiye’de satılıyor mu? Ramazan bitsin bakayım bir.
Var var benim şişe ramazandan önce bitti zaten
Macrolardan bulabilirsin ![]()
Dip Not : içki kötüluklerin babaannesidir. Çok fenadır. İçmeyin…
Tamam versinler öyle yapayım ![]()
Şefim (@SJack ) masa iki ye 2 şişe Rom ! ![]()
En dip not : içki kötülüğün kaynanasıdır daha kötüdür ![]()
Beklenen haber geldi. ![]()
Şimdi ciltsiz versiyonu toplamak bile (sıfır) iyi paradır ![]()
Kanıma girdin, Kıbris’tan gelcek müşteri kovalamaya başladım. ![]()
Az önce 6.kez rozetim geldi. 6.yılı da doldurmuşum sizlerle iyisiyle, kötüsüyle. Umarım birlikte daha nice nice yıllarımız olur, seviyorum sizi
Akşam süsleyin buraları da kutlama yapalım
![]()



