Rıhtım Kamarası


İlk kez İstanbulluları kıskandım :sob:

7 Beğeni

EDU mail cömertliği bu ara hiç bir şeyde yok. Google, Github, Adobe, Canva vs vs bir çok yerde avantaj sağlıyor öğrencilere.

@Erdo vrak uzantılı mail sahibi olmayanları köye almayalım diyordu geçenlerde. :slight_smile:

4 Beğeni

ona özel kampanya yok, olsa olurdu :slight_smile: kitap yanında bir kurbağa anahtarlık falan fena olmazdı :slight_smile:

4 Beğeni

Kurbağa değil, artık arkadaşa karabatak diyorum. :slightly_smiling_face:

2 Beğeni

Benim Rom Puanım bayağı birikmiş de acaba puanları kitaba çevirebiliyor muyuz diye soracaktım :face_with_hand_over_mouth: Çeviremiyorsak eğer yakın zaman içinde çevirebilme özelliği gelse güzel olur :sweat_smile:

1 Beğeni

Bu kadar rom puanı ile bir hayır yapayım bir iftar yemeği vs düzenliyeyim demiyorda hala kitap istiyor töbe töbeee :smiling_face:

1 Beğeni

Rom deyince ben

6 Beğeni

Bu rom puanlar içkiye çevriliyor @Estranged resimde göstermiş. Hatta puanlar 1 milyon rom olursa Küba tatili hediye diye yazılmayan bir kampanya var :sweat_smile:

3 Beğeni

Bana Kitap ya da Kitaplığa çevrilmesi lazım :joy:

2 Beğeni

Tayfa dediğin bir şekilde yolunu bulur. Alirsin rom unu gider tekel bayii ne satarsın gelen para ile kitap yada kitaplık alırsın.

Hey Allahim kimleri kimleri tayfa yapıyorlar :smiley::smiley::smiley:

1 Beğeni

Hocam müthiştir tavsiye ederim

Not: içki kötüdür…

1 Beğeni

Türkiye’de satılıyor mu? Ramazan bitsin bakayım bir.

2 Beğeni

Var var benim şişe ramazandan önce bitti zaten :upside_down_face: Macrolardan bulabilirsin :+1:

Dip Not : içki kötüluklerin babaannesidir. Çok fenadır. İçmeyin…

1 Beğeni

Tamam versinler öyle yapayım :rofl:

2 Beğeni

Şefim (@SJack ) masa iki ye 2 şişe Rom ! :smiley:

En dip not : içki kötülüğün kaynanasıdır daha kötüdür :upside_down_face:

2 Beğeni

Beklenen haber geldi. :partying_face:

4 Beğeni


:clown_face::clown_face::clown_face:

5 Beğeni

Şimdi ciltsiz versiyonu toplamak bile (sıfır) iyi paradır :sweat_smile:

2 Beğeni

Kanıma girdin, Kıbris’tan gelcek müşteri kovalamaya başladım. :smiley:

2 Beğeni

Az önce 6.kez rozetim geldi. 6.yılı da doldurmuşum sizlerle iyisiyle, kötüsüyle. Umarım birlikte daha nice nice yıllarımız olur, seviyorum sizi :smiling_face: Akşam süsleyin buraları da kutlama yapalım :partying_face: :birthday_cake:

16 Beğeni